O potrzebę wizualizacji wiedzy w naukach o kulturze,
Digital Storytelling. Kilka słów o wizualizacji wiedzy w humanistyce,
Remiks jako sposób przedstawiania historii w Informacjonalizmie,
Michaela Foucaulta koncepcja \’dyskursu\’ i możliwość jej zastosowania do dziejów medycyny i farmacji,
Nauka 2.0 w Polsce. Szanse i bariery rozwoju,
Granice wolności w kulturze – na marginesie dyskusji o prawach autorskich,
10 tez na temat: informacjonalistycznej edukacji,
Wartości hakerskie jako podstawa kultury Informacjonalizmu,
Recenzja z najnowszej książki Jerome de Groote,
Sztuka jako źródło do badania historii. Czy historiografia jest sztuką? (na przykładzie literatury),
Fakt historyczny w dziejach farmacji zdefiniowany metodologicznie,
Fundamentalizmy we współczesnym świecie – widziane w perspektywie kulturoznawczej,
Rola wiedzy historycznej w funkcji technologicznej,
Kłopoty z \’kulturą\’ we współczesnej refleksji filozoficznej i kulturoznawczej,
Apteka jako zjawisko kulturowe,
Czy jest możliwa polityka w kulturze bez symboli?,
Dyskurs kulturoznawczy a kultury współczesnych społeczności,
Pharmacy as a cultural phenomenon,
Nie(obecność) pamięci historycznej w kulturze ponowoczesnej,
Kryzys narracji historycznej we współczesnej kulturze Zachodu,
Historiografia a praktyka edukacyjna,
Czy kulturoznawstwo ma przyszłość? (od kulturoznawstwa jako nauki do kulturoznawstwa jako postanauki),
Literatura wobec przemocy kultury (na wybranych przykładach),
Kultura 2.0 a praktyki męskości,
Wielkie narracje a mikronarracje – etyczne dylematy współczesnego pisarstwa historycznego,
Edukacja historyczna a ponowoczesna rzeczywistość,
Kulturoznawstwo wobec wyzwań \’Inteligentnej Rzeczywistości\’,
Kulturoznawstwo jako postnauka,
Historiografia pragmatyczna i jej znaczenie dla praktyki edukacyjnej,
Historiografia jako hipertekst,
Dzieje Farmacji w ujęciu Georga Urdanga,
Historiografia jako poszerzanie wyobraźni. Pisanie historii jako poszerzanie wyobraźni,
Od badania historii do pisania historii (w związku z załamaniem się doktryny empiryzmu we współczesnej myśli metodologicznej),
Historiografia wobec wyzwań ponowoczesności,
Kto jest \”autorem\” prac historycznych?,
Spór naturalizmu z antynaturalizmem a perspektywa pragmatyczna we współczesnej nauce,
Edukacja w Informacjonalizmie. Przypadek historii,
Recenzja z najnowszej książki Petera Burk\’ea
Czy jest możliwa historyczna interpretacja tekstów źródłowych?
Humanistyka cyfrowa. Badanie tekstów, obrazów i dźwięku
Męskość jako kategoria kulturowa. praktyki męskości
Badanie kultury w Informacjonalizmie –czyli w stronę antropologii cyfrowej
Clifford Geertz a gramatyka kultury
Jak Komunikować Dane. O konieczności edukacji w zakresie technik wizualizacyjnych na gruncie humanistyki ja… by Andrzej Radomski on Scribd
ucz się we własnym tempie. … by on Scribd
p style=” margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block;” >Wirtualna Akademia by on Scribd
Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 17040517 bytes) in /home/aradom64/public_html/wp-includes/class-walker-comment.php on line 180